udspring fra badebro
LÆS BETINGELSER

Dem kommer du/i til at skulle accepterer: Ellers tager jeg ikke din/jeres sag.

LÆS OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OG SVAR

Der er ingen grunde til at jeg besvarer de samme spørgsmål igen og igen og..
Så tag lige og kig på dem.

KONTAKT AKTIVSOCIALRAADGIVER.DK – PÅ SIKKER ELLER USIKKER EMAIL

Hvis du/i vil sende personfølsomme oplysninger: Så brug denne krypterede email adresse: aktivsocialraadgiver@protonmail.com
Server ligger i Schweiz…

SENDER DU/I PERSONFØLSOMME OPLYSNINGER VIA GMAIL

Lad vær med det – eller rettere sagt: Det tager du/i selv ansvaret for.
Det er videregivelse til Google.

HVIS DER ER TALE OM IKKE-PERSONFØLSOMME OPLYSNINGER

Kan du/I vælge at sende email til: aktivsocialraadgiver@gmail.com

TELEFONISK HENVENDELSE

Wow - mand læser en bogDu/I er velkommen til at ringe til AktivSocialraadgiver med en konkret problemstilling:
– Der anvendes maksimalt 15 minutter på gratis telefonsamtale der kan udgøre en indledende sagsbedømmelse om jeg tager sagen eller ej.
Jeg vejleder gerne borgere – men jeg betaler ikke for at jeg skal yde dig/jer gratis rådgivning = DU/I ringer mig op.
Tager jeg ikke telefonen er det fordi: Jeg er på arbejde, – arbejder på andre sager eller lignende.
Tlf: 2053 0564
Telefonen er ikke en sikker linje.

Er jeg i gang med andre aktiviteter der kræver min tilstedeværelse tager jeg ikke telefonen:
Det kan f.eks være samtaler/møder, aktiveringsforanstaltninger, praktisk…

ER DU/I – I AKUTTE PROBLMER: F.EKS UDSAT FOR ØKONOMISKE SANKTIONER/EN BØRNESAG E.L.

Så ring først: Tager jeg ikke telefonen = Indtal en besked med tydelig tale hvor du kort beskriver hvem du/i er og hvor problemstillingen ligger. Send derefter en email.

UANSET HVAD – JEG HAR TAVSHEDSPLIGT

Jeg må ikke drøfte din/jeres sag med udenforstående, eller kommunale sagsbehandlere UDEN at du/I har givet mig tilladelse til det.
Du/I kan til enhver tid trække et afgivet samtykke tilbage.

Personfølsomme oplysninger må ikke videregives til udenforstående 3 parter medmindre der er tale om den kommunale forvaltning i.f.b.m. en sag og du/i har afgivet samtykke eller oplysninger er nødvendige for sagens oplysning.

KUNDER PRIORITERES ALTID OVER IKKE-KUNDER

Gratister der vil have det hele gratis = læs de mange indlæg på aktivsocialraadgiver.dk

BLIVER JEG KONTAKTET AF ANBRAGTE BØRN/UNGE…


Prinsesse
Henviser jeg dem til Børns Vilkår: Børnetelefonen eller bisidderordningen.
Er der anbragte børn/unge der kontakter mig med underretninger om vold/overgreb politianmelder jeg stedet.