Betingelser | Ansvarsfraskrivelse | Ofte stillede spørgsmål og svar | Geografisk område | Priser |
ALLE kommer til at accepterer mine betingelser: Ellers tager jeg ikke din/jeres sag.
KONTAKT AKTIVSOCIALRAADGIVER.DK – PÅ SIKKER ELLER USIKKER EMAIL
Hvis du/i vil sende personfølsomme oplysninger: Så brug denne krypterede email adresse: aktivsocialraadgiver@protonmail.com
Server ligger i Schweiz…
SENDER DU/I PERSONFØLSOMME OPLYSNINGER VIA GMAIL
Lad vær med det – eller rettere sagt: Det tager du/i selv ansvaret for.
Det er videregivelse til Google.
HVIS DER ER TALE OM IKKE-PERSONFØLSOMME OPLYSNINGER
Kan du/I vælge at sende email til: aktivsocialraadgiver@gmail.com
TELEFONISK HENVENDELSE
Du/I er velkommen til at ringe til AktivSocialraadgiver med en konkret problemstilling:
– Der anvendes maksimalt 15 minutter på gratis telefonsamtale der kan udgøre en indledende sagsbedømmelse om jeg tager sagen eller ej.
Jeg vejleder gerne borgere – men jeg betaler ikke for at jeg skal yde dig/jer gratis rådgivning = DU/I ringer mig op.
Tager jeg ikke telefonen er det fordi: Jeg er på arbejde, – arbejder på andre sager eller lignende.
Tlf: 2053 0564
Telefonen er ikke en sikker linje.
Er jeg i gang med andre aktiviteter der kræver min tilstedeværelse tager jeg ikke telefonen:
Det kan f.eks være samtaler/møder, aktiveringsforanstaltninger, praktisk…
ER DU/I – I AKUTTE PROBLEMER: F.EKS UDSAT FOR ØKONOMISKE SANKTIONER/EN BØRNESAG E.L.
Så ring først: Tager jeg ikke telefonen = Indtal en besked med tydelig tale hvor du kort beskriver hvem du/i er og hvor problemstillingen ligger. Send derefter en email.
SIKKER SMS – VIA SIGNAL
Hvis du vil sende mig en SMS med personfølsomme oplysninger så brug signal – så kan din tele eller internetudbyder ikke følge med…
UANSET HVAD – JEG HAR TAVSHEDSPLIGT
Jeg må ikke drøfte din/jeres sag med udenforstående, eller kommunale sagsbehandlere UDEN at du/I har givet mig tilladelse til det. Du/I kan til enhver tid trække et afgivet samtykke tilbage, MEN det får ikke tilbagevirkende kraft.
Personfølsomme oplysninger må ikke videregives til udenforstående 3 parter medmindre der er tale om den kommunale forvaltning i.f.b.m. en sag og du/i har afgivet samtykke eller oplysninger er nødvendige for sagens oplysning.
KUNDER PRIORITERES ALTID OVER IKKE-KUNDER
Gratister der vil have det hele gratis = læs de mange indlæg på aktivsocialraadgiver.dk
BLIVER JEG KONTAKTET AF ANBRAGTE BØRN/UNGE…
Henviser jeg dem til Børns Vilkår: Børnetelefonen eller bisidderordningen.
Er der anbragte børn/unge der kontakter mig med underretninger om vold/overgreb politianmelder jeg stedet.